Jag är så glad, jag är så nöjd!

Nu har jag vart på utvecklingssamtal med min retoriklärare:) Jag fick veta att jag är gruppens största överraskning, (eftersom att jag hade skrivit i början att jag hade problem med att tala inför människor), och att jag haft en fantastisk utveckling!
Själv kan jag säga att jag har ett mycket större självförtroende inför situationen eftersom att jag vet att jag kan nu, och eftersom kursen hade genusperspektiv så var den riktigt riktigt intressant och spännande också. Bästa kursen hittills!
I höst har jag sökt fler genuskurser fast på distans. Får se om jag tar dem också.


glad och nöjd, jää

Ikväll: trippeldejt. Nice:)


Kommentarer
irene

Det är härligt att upptäcka att man faktiskt kan!

2009-06-03 @ 21:01:56
Anonym

Duktig är du / irene

2009-06-03 @ 21:02:30
mamma

Vad roligt!!!

Jag har alltid vetat att du kan! Du kan allt du vill! Och lite till!

Fortsätt läs.

2009-06-03 @ 21:41:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0