Sova.

Nu har vi vart på boxträning utomhus... Det var jobbigt men jag kände mig ganska ofokuserad. Så långa intervaller att man tappade koncentrationen. Men nu är jag skakig i kroppen så det är ju bra det:)
Jag gjorde solrosbröd med kesella idag, det blev lyckat. Sen gjorde jag rabarberkräm till kvällsfika. Det är så gott. Helt lagligt plockade rabarber dessutom!
Jag har ju vart ledig idag så jag och Kejtan har legat och solat på hällarna.
Men nu ringde kära pojkvännen så jag måste sluuuta!!
gonatt!!


Kommentarer
mams

Vad du är bra på att baka.

2009-06-23 @ 08:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0