Super-roadtripen

Ja nu sitter man här i Lycksele igen då. Känns som man var i Falun i drömmen eller nåt. Men vi var där på riktigt, för vi har bildbevis! Det var en jättefin fest, vädret var underbart, maten var god och alla var trevliga.
TACK för vi fick komma Maria;)



Imorgon börjar jag jobba igen.
Jag ska söka ett jobb som förskolelärare i Sundsvall.
Eller börja plugga.
Vem vet. Jag ska i vart fall till Venezuela i december.
Jä.



Födelsedagsbarnet och Mamma

Nu ska jag väl sova. Och packa ihop brödet. Brödet som smakar samma sak varenda himla gång. Åhh.


Godnatt


Kommentarer
mammselen

Men kakorna var fantastiska. Proffsigt, rent av.

2009-06-30 @ 18:10:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0