Tisdag va?

Sonny har inte kommit hem fast inatt drömde jag att Jonas hade hittat honom.

Jag jobbar på som vanligt och bakar bröd på kvällarna. Ikväll blir det morots och kesobröd. Mitt mål den här sommaren är att inte köpa bröd en enda gång. Hittills har det gått bra och jag tycker det är kul att baka.

I helgen har vi klippt Boss. Han är numera en korthårig golden. Mycket fin må jag säga men halt efter Katarinas springturer med han. Han har nu fått träningsförbud och smärtstillande.

På fredag ska jag på bröllop, Freddans bror gifter sig:) Sen ska jag drömma om mitt eget bröllop och mitt fina hus på landet och alla mina djur som jag ska skaffa mig. Det är bara att jobba mot sina drömmar.



Kommentarer
mammselen

Sorgligt med Sonny... men han har nog bara semester. Snart kommer han säkert fram.

2009-06-16 @ 22:05:43
Mariami

Men vart kan Sonny tänkas vara då?

2009-06-17 @ 08:10:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0