tråkigt väder men annars äre bra

Nu har vi alltså landat i Lycksele. Inskolade mig första dagen i fredags och började med att gå till fel ställe. Hon jag jobbar för har nämligen flyttat men det var ingen som sa det till mig. Förvisso kunde jag ju själv ha kollat upp det, men nu blev det en extra promenad istället. Jag har lyckats byta bort Maria 30-årsfesthelg mot midsommar, vilket jag är himla nöjd med eftersom ob ligger på 91 komma nånting. Det blir 20 timmar och nästan 2000 kronor extra den helgen:)

Kejtan har kommit hit också. Vi skulle haft sol idag så vi hade kunnat ligga och sola men vi staplar ved hemma hos Fredrik istället:) Sen äre ju tennisfinal idag. Inte för att man fattar något av tennis men nu äre ju storfinalen så man måste ju försöka hänga med.


Helmert, Kejtan och Maria i Terezin



Kommentarer
mams

Ja, det är kallt!

2009-06-07 @ 15:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0