Åhh

Idag hare inte gått nå bra för mig, men imorgon är det fredag, då ska jag hålla nån redovisning för retorikgruppen plus att jag ska förfina min berättelse om Fet-Mats. Jag har inte börjat med det där än.
Idag har jag vart på tentastuga inför filosofitentan, jag har inte gett upp det där helt än:)

Jo, i helgen åker vi till Lycksele, allafall Helmert och jag, förhoppningsvis följer Fredrik och Kejtan med också. Vi har gjort mycket tillsammans jag och Helmert, nu ska vi till och med på arbetsintervju tillsammans. Förutom det blire väl melodifestivalfinal och utgång kanske... vem vet.

yesyes, nu kanske jag ska sätta igång med retoriken... Godkväll!





Kommentarer
mammselen

Lycka till!

Både med redovisningen som med filosofin.

Lycka till!

Med arbetsintervjun också.

2009-03-12 @ 21:21:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0