bara plugga

Ja, eftersom jag inte vart så ambitiös i mina dagar kan jag tala om att jag har plugg-panik. Historiatenta imorgon. Jag behöver ha ca 30 % rätt för att klara den och det hoppas jag att jag klarar. Men det har vart ångest idag och det lär bli mer av den varan. MEN, Helena fyller åt idag och det betyder kalas. Även om man har att plugga så får man inte missa kalas, det är viktigt. Dessutom har Maria anlänt till Luleå och redan ställt krav på middag och hämtning.

I helgen är vi inbjudna av morbror att åka skoter och övernatta i deras stuga i skärgården om det blir fint väder. Ja tack säger jag, men det blir med filosofiboken under armen isåfall.


Grattis Helmert 22!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
irene

vilken bra upplägg på en helg

2009-03-17 @ 20:23:21
mammselen

Lycka till!

Jag är avundssjuk för helgen. Ha det riktigt gott!

2009-03-17 @ 21:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0