Bevis för att utomjordningarna styr oss...

Idag skulle jag göra semlor till mig och Johan samtidigt som vi satt och diskuterade filosofi. Så sa jag att man vet ju aldrig, det kan ju lika gärna vara utomjordingar som styr oss. Nu när jag ska fixa semlor här kanske de spelar mig ett spratt. Och vips så skar jag mig i fingret. Yes då vet vi.

I allafall så kommer jag att lägga min energi på historietentan om två veckor, sen har jag visserligen anmält mig till att tenta av filosofin, men jag får se om jag verkligen gör det.

Jag har ingen lust att åka till Göteborg på fredag heller, men det är bara att gilla läget och betala biljetterna som inte är särskilt billiga. Lite gladare blev jag när jag pratade med Karl som jag ska bo hos. Han är så himla glad och positiv jämt:)

Freddan är i Gällivare och kommer hem på onsdag. Kate är i Falun och kommer inte hem förrän om evigheter. Jag saknar dem. Men det är ju nästa så man saknar Helmert när hon är på jobbet om dagarna också... Inte lätt när man har världens bästa människor omkring sig.



Kommentarer
mammselen

Bra att omge sig med människor som ger positiv energi.

Just nu har jag en...

2009-03-02 @ 17:26:17
big

jag vet, du har ju snott henne från mig:P Men du kan få låna ett tag...

2009-03-02 @ 18:24:07
mams

Tack!

2009-03-02 @ 18:45:31
Maria

Tack för den.

2009-03-02 @ 18:58:31
URL: http://mariami.blogg.se/
mammselen

Och så hade jag en annan över helgen!!!

2009-03-02 @ 19:15:17
irene

Ni har det för bra för att uppskatta det innan ni saknat det

2009-03-02 @ 19:43:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0