Boss sjuk:(

Vet inte vad det är med han, men han är trött och äter inte, haltar på som vanligt. Gav han smärtstillande men jag tror knappast att det är smärta som gör att han inte äter. Hans kompis Vilja är här och är orolig för honom, hon ligger bredvid han hela tiden och gnäller om han rör på sig.
Ska skriva tentan imorgon och är han inte bättre får jag väl ringa veterinären då.

Ikväll har jag åkt skidor, 12,6 km. Milen tog bara 36 minuter, hade superskidor och fint före. Desto mindre kontroll på skidorna dock... Sen vare våffelfika hos födelsedagsbarnet:)
Grattis Kejtan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0