Göteborg

Åh vad trött jag är. Fyra timmars sömn och inget resultat. Biltjuvspaning. Jag är så himla irriterad att de bara kan komma och gå som de vill och sno saker och sno bilen. Skulle sitta fint om polisen tog dem någon gång...

Jag måste packa och städa nu, ska ner till Göteborg några dagar som sagt, 8 timmar buss först till Sundsvall och sen nattåg resten. Men innan jag åker ska vi käka sushi Freddan och jag.

Igår missade jag sista filosofi-föreläsningen. Det är ju pinsamt, två lektioner i veckan och jag kan inte ens klara att komma ihåg att gå på dem. Glömde helt bort den. Nästa seminarium missar jag också, obligatorisk närvaro. Å.
Jeje, datorn följer med på resan, see ya.


Kommentarer
Jesper

åhh, sushi..

2009-03-06 @ 13:51:33
URL: http://jesperphoto.blogg.se/
irene

Jag har tänkt komma till Luleå söndagen 22 mars. Finns det sovplats för i tant och tre vovvar?

2009-03-06 @ 19:44:59
Anonym

EN tant, skulle det vara

2009-03-06 @ 19:45:36
big

Det går bara fint det:) SKa kanske bara förbereda min sambo på alla hundarna först!

2009-03-06 @ 21:07:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0