Jä. Tre poäng från vg. Min vanliga tenta-tur...

Här har jag iallafall varit i helgen. När jag på lördagskvällen gick ut för att gå en liten tur med Boss var det helt kolsvart förutom en miljon stjärnor och norrsken, det var så vackert. Annars har det varit sol hela helgen.

Vaknade halv sju på söndagsmorgonen av ljuset. Det är så himla härligt att vakna av en massa sol.

Fyra älgar som gick över isen. Jag zoomade så mycket jag kunde men de blev inte större än så här:P

Jag och Boss har åkt skoterkälke:)

Simpa!

Skidor på skaren...


Jaja... Fredrik har lagat middag och jag har bakat bröd, nu ska vi plugga lite innan träning ikväll.


Kommentarer
mammselen

Avundsjuk. Jag är så avundsjuuk!

Vad härligt du verkar ha haft det. Visst är du glad att du åkte?

Riktigt häftig bild på simpan.... :)

2009-03-23 @ 19:49:53
elin

hä va då en ful fisk!!!

gå han å äta????

2009-03-23 @ 20:05:13
Mariami

Vad är en simpa??? Det verkar som du har haft det kanoners i helgen och grattis till tentan!

2009-03-23 @ 20:45:36
URL: http://mariami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0