nästan det värsta jag har varit med om!

Så trött är jag nu... Jag, pisters och Sara har vart på bio och sett "Dumpa honom" ikväll. Den var helt okej tyckte jag, men vissa andra gillade den tydligen inte, eftersom de gick innan den var slut. När jag kom hem skjutsade jag killarna in på stan och nu sitter jag här, dödstrött. De kan nog glömma hämtning allafall.

Bra dag, tränade cirkelsågen på förmiddagen, kommer defenitivt att känna av rumpan imorgon. Sen blev det lunchbuffé på stan. Efter det tog jag och Fredrik en shoppingtur på storheden. Köpte bla en febertermometer för att kolla om Boss har feber. Det hade han inte, han är bara allmänt slö. Har fått tid på onsdag(!) på djursjukhuset allafall, får se hur landet ligger då. Men han åt pannkakor med mig till middag:)

Nej men fy, varför sitter jag här och skriver. Sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0