Plugg

Jag sitter med Karl och hans kompis på Chalmers och pluggar. Eller snart pluggar jag allafall. Historiatenta om en och en halv vecka. Igår var jag nere på stan och kikade, jag kom hem med två stora sittkuddar, hehe, blir kul att frakta hem dem... Kanske jag ska ner en sväng idag också, man hinner inte med allt på en dag här.
När jag kom igår var allt grått och trist, ingen snö alls. Så skönt med riktig vinter i Luleå ändå. Hellre riktig vinter än regn säger jag då bara. Idag är det lite snöstorm här men det är inget som lägger sig.

Igår såg vi film i Karls lilla biosalong, freedom writers, bra film. Tänkte först att vi skulle gå på bio, men det fanns inga platser kvar på den filmen vi ville se. Ikväll äre Beck, jag kommer sakna att ligga hemma i killägenheten.


Kommentarer
mammselen

Jaa, riktig vinter vill man ju ha. Som här. Nu.

2009-03-08 @ 14:23:38
mams igen

Hälsa till Karl!

2009-03-08 @ 14:24:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0