självlysande silikonbröst

Här om natten drömde jag att jag hade opererat in silikon i mina bröst. Jag var helt bedrövad, jag fattade verkligen inte varför jag hade förstört dem på det sättet, jag var ju nöjd innan! Dessutom var de självlysande...

Idag har jag fixat sista delena av resan till Prag. Värsta tur att jag hittade en studentkampanj på Norwegian, flyget ner till sthlm kostade bara 298:)

Annars försöker jag få hjälp av Johan med min nyinköpta mp3-spelare som inte vill funka. Och ikväll ska jag dejt med Fredrik, romantiskt drama på bio:) Försöker få med ett till kanske dejtande par också, om de nu får tummen ur nångång:P

Jaja, nu blire stan med Johan och Jonas with the hair.



Kommentarer
irene

jag ska fundera på vad den drömmen kan betyda...

2009-03-04 @ 19:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0