Virrigt.

Åhåjaja. Helgen blev inte helt normal, men nu är den över och folk börjar bli sig själva igen, tack och lov! Vi hade earth hour-fest på lördagen och gjorde vår egen musik med earth-hour-bandet, vi var himla bra ska ni veta:)
De andra gick ut, jag stannade hemma med Freddan, på söndagen var alla extremt slöa såklart och vi gjorde inte så himla mycket annat än att sova och äta.
Nu börjar en ny läsperiod i skolan, och jag vet fortfarande inte om jag har tagot mig in på coachingkursen, men jag hoppas. Ska dit på lektion imorgon allafall och se om det är några som har hoppat av. Det taskiga är att de har lagt fem lektioner på en och samma dag den 15:e april. När jag är hemma på påsklov alltså. Javel, det lööööser sig.
På onsdag har jag veterinärtid för Boss, jag vet inte om de lyckas hitta någon fel, han är ganska pigg just idag men vill ha honom undersökt innan påsken och så. Vad jag ska göra med han på påsk vet jag inte heller.

Men det löööser sig det också va?!

Jaha, en bild ska man väl kanske slänga in också:)



Snygg-Maria!!

Nu ska jag försöka fixa ett argumenterande tal till på fredag. Jag vet inte alls vad jag ska prata om. Något förslag?


Kommentarer
mariami

Väldigt snällt att lägga in den bilden ;)

2009-03-30 @ 14:42:37
mams

Argumenterande tal? Kanske om "nedläggning" av försvaret... eller höjda studiemedel... eller om tentor som ligger strax efter jul och nyårshelgen.. eller om det braiga att jobba några år innan man börjar med högskolestudier... eller utökning av kollektivtrafiken i Norrland, speciellt tågtrafik... eller återanvändning i största allmänhet...

2009-03-30 @ 17:37:37
irene

argumentera om konsumtion/överkonsumtion av kläder kontra miljöförstöring kanske?

2009-03-30 @ 18:59:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0