A men tjenare bloggen!

Nu är vi tillbaka från Prag och sommaren. Vi barn bjöd alltså Pappa på resan eftersom han fyllde sextio för ett och ett halvt år sedan (lite sent jag vet) Helt underbart väder, här i Luleå har det inte ens börjat bli grönt medan det i Prag var full sommar! Vi brände oss till och med på axlarna efter stadspromenader i solen. Prag var vackert och är känt för sin goda(?) och billiga öl. Jag drack en klunk, det var lika illa som det brukar. Vi besökte också ett arbetsläger från nazismens dagar i en deperimerande stad utanför Prag. Sen gick och gick och gick vi. Flera mil har vi hunnit med på dessa dagar. Men det skadar ju inte för fläsket:)



hemska saker.

 Jag har börjat på projektarbetet i coachingen idag, det känns bra, Kejtan hjälpte mig. Nu ska vi iväg på födelsedagsfika och core-träning efter det.



Kommentarer
mamma

Ser härligt ut. Ja, inte de två sista bilderna då.

2009-05-05 @ 20:38:54
Kim

Tänk på att detta var det läger som tyskarna använde för att visa upp för omvärlden vilket behagligt och trevligt ställe dessa läger kunde vara.

2009-05-05 @ 23:50:57
Anonym

Ja, hemskt att de gick på det...

2009-05-06 @ 08:53:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0