Håhåjaja

Igår var en såndär dag som trycker ner en långt ner i golvet. Allt var skit och det skulle aldrig bli något av mig och mitt hemska liv. Ever. Idag känns det bättre. Skrev två sidor på sista talet och det gick av bara farten. Nu har jag vart ute på en jobbig löprunda med min kära pojkvän och nu vankas det after school/work på Unik! Evapeva är här och hälsar på i helgen:) Så nog blir det skojigheter och livet är ju inte så hemskt trots allt. (Även om jag fortfarande inte har en aning om vad det ska bli av mig...)
Trevlig helg!



Såhär kan man också sova:)


Kommentarer
mamma

Om du tittar på dina bilder så kan du inte annat än att bli glad. Eller hur?

2009-05-22 @ 18:22:45
Mariami

Äh, sluta nu. Vad å bli något av dig och ditt liv? Du är ju redan världens bästa syster!!! (en av tre alltså, så inte någon blir avundsjuk)Det löser med jobb sis! Puss och kram!

2009-05-23 @ 13:36:26
URL: http://mariami.blogg.se/
gam´moster´n

Äh, "bli" och "bli"? Det tar man allt eftersom...

2009-05-23 @ 20:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0