Ingen fest här heller

Kate påstod idag att jag mest skriver om fest i bloggen. Så jag undersökte saken och hon har fel. Då vet du Kate. Kolla själv om du inte tror mig:P Till skillnad från vissa andra skriver jag iallafall i min blogg!!
Vi har vart och tränat box ikväll, vägde oss efter träningen och det skiljer bara två hekto mellan oss:) Och nu sitter jag och käkar chips, jää, man måste ju bygga musklerna på något!
Idag har jag legat och solat med Boss och Sonny.
Och pluggat...
Just det, Kejtan följer ju också med til Venezuela. Yes vad kul det ska bli:D

hejhej



Kommentarer
mams

Joo. Mycke´ fest är´e

2009-05-19 @ 20:06:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0