Jåå, he va nice

Åhh vad kul vi hade inatt. Jajjemen! Allra bästa stämningshöjaren är förmodligen att det är ljust hela natten. Nu börjar bästa tiden på året och oj vad vi älskar norrland!
Jag tog frivilligt på mig att hämta brödet som låg på taket till sophuset. Vi hade liksom fångarna på fortet och Fredrik hade tagit ner smöret redan så någon måste ju upp. Jag kom knappt upp och jag kom knappt ner.
Men goda mackor blev det:)
Fredrik klättrade på allt hela tiden och så hade vi sommar-os utanför Kåren för vi kom inte in. Helena vann 100 meter klackspringning, jag vann handståendet och var vad det mer för tävling vi hade? spindel kanske.
Fler sånna här nätter tack!!



Haha, ni skulle sett min och Helenas smurfdans också:)



Kommentarer
Mariami

Öh, varför kom ni inte in på kåren?

2009-05-17 @ 21:11:30
URL: http://mariami.blogg.se/
mams

Ja, varför får vi inte se den?

2009-05-17 @ 21:52:43
big

ni ska få se den nångång... och vi kom inte in på kåren för att kim inte har kårleg...

2009-05-17 @ 23:43:52
Emma

MEN VAD HAR JONAS GJORT AV HÅRET???!!!

2009-05-18 @ 10:17:42
big

HAN HAR KLIPPT AV DET:P

2009-05-18 @ 17:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0