Jag flyttar

Idag har jag vart igång hela dagen... har börjat flytta ur lägenheten och det tar ju sin tid. Nu har jag packat ihop de flesta grejerna iallafall, på måndag klockan nio är det besiktning. Kanske måste jag städa själv också, men jag borde ju hinna.
Trött är jag iallafall, dessutom har jag smutsigt hår, det har både Kejtan och Helmert påpekat! Så duscha, bädda rent och sova låter som en bra planering av resten av dagen.
Ikväll har vi förresten ätit upp det sista av älgfärsen. Älgburgare blev det, himla gott!


Kommentarer
mamma

Stackars er som måste flytta hela tiden. Det är ju hur jobbigt som helst.

Försök hjälpas åt om ni kan. Det går så mycket lättare och fortare då.

2009-05-30 @ 09:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0