Jag vet inte vad det blev för ryck. Men det lööööser sig va?



Jag, Kejtan och Fredrik har ju snackat om att skippa julen i år och dra utomlands. Lite löst sådär. Men igår hittade jag ett riktigt billigt flyg till Venezuela från den 15:e december till den 5:e januari. Så vi bokade!! Jag känner inte helt igen mig själv i mina handlingar.......... ? Nu har jag inte kunnat sova inatt och det första jag gjorde på morgonen var att börja läsa på om landet. Och finlands ambassad var då inte nådiga i sin farlighetskritik. Men jag har bestämt mig för att vara lite mer som Helena och ta det chill.
Och Kejtan har inte bokat än för hon vet inte hur det blir med jobb och sånt vid den tiden, men jag hoppas att hon hänger på hon också. Någon mer som vill eller?


Kommentarer
mamma

Nu har jag också läst. Finns det inget mindre våldsamt land som kan locka???

2009-05-15 @ 16:25:37
big

men mamma, det blir nog bra det där ska du se, Helena klarade sig ju i Bolivia! och vad jag har förstått så dör det mest människor i demonstrationerna och vi ska inte demonstrera nåt!

2009-05-15 @ 16:32:00
mamma igen

Du får nog läsa på mera.

Jag har läst annat. Men följe man råden och inte utmanar ödet, så ska det nog gå bra.

2009-05-15 @ 18:35:00
Petro och Jossan

Fin blogg:)

2009-05-15 @ 18:38:26
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
irene

oopsan, men ni är ju två eller tre eller fler. Jag har inte råd att följa med för jag ska plugga igen. :D (Om det nu var mig du tänkte på?)

2009-05-15 @ 20:29:48
phiie

fin blogg, görs? (:

2009-05-15 @ 20:32:10
URL: http://phiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0