Lättnadens afton

Håhåjaja igen. Nu är helgen över, vi hade en kul fest igår mer skriver jag inte om detta.

Vi har ätit surströmming ikväll, det var lika gott som vanligt. Jag saknar fortfande framtidsvisioner om arbete och utbildning. Ibland litar jag på att det löser sig. Ibland känner jag mig som världens hemskaste människa och ibland som världens bästa. Idag mer mitt emellan. Jag vill bara var positiv, positiva människor kommer längre och har dessutom roligt på vägen.
Ja nog har man funderat på senaste tiden. Och på framtiden. Och nutiden försvinner mitt framför ögonen på en.



Kommentarer
Dag

Gitta - du er verdens beste :)



Ivar og Viktor har fått vannkopper...



D

2009-05-25 @ 00:45:32
URL: http://www.holsvik.com
Maria

Äh sluta vara så dramatisk dramaqueen ;)

2009-05-25 @ 08:53:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0