Med gröttallriken håller man sig hela dagen. Som bomull äre.

Shit nu har jag inte lyft rumpan på nästan fem timmar och shit vad kissnödig jag är. Måste hem till djura snart också. De är väl också kissnödiga. Jag upptäckte att jag fått en hemtenta i coaching imorse och drabbades av akut panik. (Eller är panik alltid akut?) Tycker det är skitsvårt att skriva retorikanalys också men nu har jag först kämpat med att hitta en text och nu ska den analyseras. Jag har fått ihop en sida nästan tror jag allafall. Det ska vara två. Imorgon åker jag och Kejtan till Umeå och planen är att plugga på bussen och i freeridern på vägen hem. Volvo v50, stor och fin, någon som vill åka med?


Kommentarer
irene

Martina jag och alla hundarna kommer på torsdag kväll. Finns nån plats att sova över?

2009-05-12 @ 20:16:22
Anonym

Ja det finns det, om ni kan tänka er att dela på soffan, annars kan jag sova hos Fredrik också så kan ni ta min säng:)

2009-05-12 @ 20:46:40
Anna-Lena

Kör försiktigt. Både i morgon och på torsdag,fredag.

2009-05-12 @ 21:05:49
irebne

...tror nog att vi inte delar på soffan. Vi är ensamvargar bäge två... Jättsnällt om vi kan sova hos dig. Kram / irene

2009-05-12 @ 21:13:24
big

ja men jag sover gärna hos Fredrik, här är vi inga ensamvargar minsann:P

2009-05-12 @ 21:46:13
mamma

Men äre gott då?

2009-05-13 @ 08:20:00
big

gott också, ja, glider ner lätt:)

2009-05-13 @ 13:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0