Snart blir det sommar och vår och allt bra därtill

Nej än är det inte grönt, men snart så:) Jonas har fått jobb i Lycksele, Helena har fått jobb i Lycksele, jag har jobb i Lycksele och Fredrik har semester. I Lycksele hoppas jag:) Det blir bra det här...
Ikväll ska vi träna igen, jag behöver åka och handla på maxi, men finbesöket ju!
Imorgon ska jag träna stenhårt på förmiddagen, städa, tvätta kanske, shoppa en aning efter träningen och sen träffa min fina norska familj. Yippikayeey:)
Blir bra!


Kommentarer
Mariami

Vilken vårig blogg du har fått :)

2009-05-07 @ 22:26:43
URL: http://mariami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0