The reader

Ikväll var pisters och såg bio -the Reader. Det var mycket naket och mycket sorgligt, men den var bra. Annars sov jag till elva imorse, det regnade ute och jag hade ingen tid att passa så jag tyckte det var okej. Annars har jag skrivit en studiesammanfattning hela dagen. Sista lektionerna imorgon, sen är det inte mycket kvar. En hemtenta i coaching på fyra sidor, varav en och en halv redan är färdig. Skönt med sommarlov, eller jobbarlov kanske man ska säga. Men pengar, värme och Lycksele. Det är helt okej det med:)



Student blire i år också:)



Kommentarer
irene

Yes, den 12:e

2009-05-28 @ 21:57:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0