A men tjena

Ikväll har vi vart på middag hos Pappsen, det var faktiskt riktigt trevligt. Pappa har lovat att han ska fixa ihop Kejtan med han norsken som vann skidorna idag och själv ramlade jag på ängen på väg hem. Inte så snyggt men kejtan fick skratta ur sig så hon fick ont i magen och själv skrattade jag så jag nästan kissade på mig.

Och jag längtar till nästa vecka. Och till den 15:e december, och sen längtar jag till Los Roques och nyår där, och sen längtar jag till det som bli efter jul och vet ni vad, sen längtar jag hemskt mycket till nästa höst. Ja just det, våren och sommaren längtar jag ju som vanligt också till.
Allt är så himla bra ibland. Bara ljus framtid:D

Kanske det hjälper att snubbla på ett dike. Man skrattar.

och livsglädjen återuppstår. Halleluja.



ja bjussar på den här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0