...and along came Kejtan

Jag har en fin stor ring med en svart sten på mitt finger. Den har jag fått av Kejtan som kom med tåget igår och möttes upp av 4 poliser. (En annan historia...) Mamsen fick go-kanel-téet som vi har fikat ikväll.
Det är roligt att ha henne hemma igen förstås:)

Igår var jag och fikade med tre av mina gamla högstadietjejer. Det var ett fint gäng vi hade:) Jättekul, det var 10 år sedan vi hängde men de hade stor plats i både mitt liv och i mitt hjärta så det var riktigt skoj att ses och prata gamla minnen. Tjejkompisar växer ju tyvärr inte på träd i mitt liv.

Jag försöker planera norrlandstrippen med Lilla donnan men hon blir bitch om jag vill planera mer än en dag framåt, så vi får se när det drar iväg. Enligt min planer så åker vi på tisdag efter min skola i Gävle. Men som sagt, det är ju mina planer det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0