Gävle och tillbaka

Idag när jag satte mig i klassrummet så hade jag målat upp ett skräckscenario där läraren skulle be mig följa med ut i korridoren. Väl där skulle hon säga -Jaha du Birgitta, du har ju helt missuppfattat uppgiften. Du är för dålig för den här kursen, du fattar ju ingenting!
Fast som tur var så gick det ganska bra, jag hade gjort ganska rätt tror jag när jag skrev den där hemuppgiften:)

Sen skulle vi diskutera i grupp och då var det väl en tjej som inte var så trevlig och tyckte att jag hade uppfattat uppgiften fel, dessutom dissade hon min diskussionsfråga som jag kom på.  Men tji fick hon, för sen visade det sig att jag hade rätt och hon hade fel. Dessutom tyckte läraren att diskussionsfrågan var mycket bra. Där fick hon så hon teg den biii-atchen.

Nu måste jag ut med dogsen.



Kommentarer
irene

Klart att hon inte hade fattat - det var väl därför hon var så otrevlig. Du är bäst!

2009-11-10 @ 20:27:40
mamma

Heja!

2009-11-10 @ 20:34:14
Mariami

Haha, rätt åt den bitchen!

2009-11-11 @ 08:17:04
Ivar, Viktor og Dag

Bra Gitta, Det er sånn vi liker det :)



Fikk du med deg hvem som ble Cupmester fotball i Norge?



Savner deg!

2009-11-11 @ 11:08:39
URL: http://www.holsvik.com
Anonym

jaaaa... Ålesund!! jippi jippi hurra!

2009-11-11 @ 11:22:21
helena

bitchbitchbitch. Stryk ska hon ha!

2009-11-11 @ 21:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0