Hejdå Lycksele

Ja nu vare visst slut på Lyckseles medverkan i helg-tvn. Trist.

Idag har jag börjat med hemuppgiften i kursen kriminologisk metod. Den är knepig och ganska tråkig. Men jag ska försöka få ordning på den. Den handlar om att definera, klassifiera och förklara nåt. Så mycket fattar jag.

Idag har jag Mamsen och Helmert vart ute i skogen med hundarna. Vi hittade förmodligen de sista svamparna för det här året. Grått grått grått är vädret, och sinnet likaså... men man får bita ihop, den 15:e äre Venezuela som gäller:)







Kommentarer
irene

Skyll inte på mig, jag röstade tills det var tomt på kontantkortet.

2009-11-07 @ 21:53:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0