Hundburs-tur

Jag har letat efter en ny bur till Hima ett tag nu eftersom hon sakta men säkert växer ur den gamla. Ikväll dök den upp på Blocket, i Borlänge:) Så imorgon när vi far på kurs så blir det burköp också. Nöjd är vad jag är. Den gamla kan jag sälja med vinst dessutom. Undrar om man kan göra sig en karriär på att handla med hundburar??

Idag skulle vi på bio men vi hade läst fel på dag. Ingen bio men väl thaimat istället.

Just det, jag fick godkänt på första studieuppgiften. Den som var så dålig. Det tyckte läraren också. Jag fick g-...

Shit vad mycket godis jag har tryckt i mig i helgen.



Kommentarer
mamma

ja, det har du.

2009-11-22 @ 22:57:52
Dag

Gratulerer!!

2009-11-23 @ 21:00:42
URL: http://www.holsvik.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0