Men segt.. tråkigt, ensamt.

Nu börjar det kännas att man är all alone i Falun om dagarna, (nästan) helt sysslolös. Att vara arbetslös i mer än två veckor är skitjobbigt. Nog för att jag faktiskt pluggar 100% (?) men det duger inte. Jag sitter mest och slösurfar på dagarna och umgås med hundarna. Jag känner mig oviktig.
Pratade med Freddan nyss, åh saknar han också. Nästa vecka så tror jag att jag åker någonstans. Sundsvall kanske... äh jag vet inte, kan ju sova hemma på Sjulsarvet för omväxlings skull.



Kommentarer
helena

Stellan märkte inte heller när han fick vaccinationssprutan, han hade fullt upp med att försöka skaka ut rengöringsoljan ur öronen.

2009-11-14 @ 16:41:18
Jesper

Kom och hälsa på om du åker hit till Sundsvall vetja!

2009-11-15 @ 12:25:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0