Smartass

Jag och Fredrik sitter och spelar bingolotto ikväll, vi vinner inget men har det fint
ändå:) Fredrik säger att jag ska såga bingolotto och skriva att det är helt värdelöst. Ni måste förstå att det är det att de pratar om hur Måns Zelmerlöw stod i bar överkropp och lyfte dammsugaren. Lotta Engberg tycker att det var jättehärligt att se. Fredrik tycker det här är perverst.
Så, nu vet nu.
Nähä, han ångrar sig nu. Han tycker det är fel att de pratar om det. Kanske borde han skaffa en egen blogg.

Läste aftonbladet lite snabbt. Dagens smartass Ensam mamma-Johanna tycker att vi i Sverige är FÖR jämställda:

– Vi kvinnor kanske är bättre på att sköta marktjänsten och det ligger nog i vår natur. Det är bara att titta tillbaka på hur det var förr i världen då vi skötte allt i hemmet medan männen jobbade. På något sätt finns det i våra gener.

Gener?! Men korkat! Ja, kanske vi borde gå tillbaka till 1800-talet, där mannen i princip ägde kvinnan. Kanske vore nåt det. Åh, jag vet inte ens hur jag ska kommentera detta, man bliiiiir....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0