Sundsvall hello

Nu ska vi snart dra iväg till först Gävle för seminarium för mig. Sen Sundsvall för övernattning och go-middagen hos syrran:) Imorgon blire nästa pister i Umeå. Blir några trevliga dagar framöver.
Men först. Vaccination. Gula febern och sånt man måse ha om man ska ut och resa. Ja, det blir väl svininfluensan också. Hade det inte vart för resan hade jag inte tagit den. Man vill ju inte ligga sjuk när man kan ligga på stranden liksom...

Ciao



Hima ska få träffa sin roliga skabbiga kompisa Stellan också. Som hon ska dra i svansen, hahahahahaha:)



Kommentarer
mams

Stackars Stellan.

2009-11-24 @ 20:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0