upp och ner

Igår var jag nere i källaren. Jag hatade allt och alla och var trött på mitt skitliv.
Idag är det bättre.

Har vart i Gävle på skolan hela dagen, sen for jag en sväng förbi valbo på vägen hem och besökte ikea och lite annat. Köpte bara ljus till mamma och några hårband till mig själv. Snålhetens tider minsann. Äsch. Snål och snål, jag har inget liv, det går inga pengar då. Förutom till hundmat:P

Men det börjar väl ordna upp sig. Önskar bara att jag fick 1.7 på högskoleprovet så skulle allt vara löst. Orka göra det igen!


och mitt i all hopplöshet har jag ändå världens bästa...


tae-kwondo-kids



jägmästarenördlillasystersombaraskaberättaomallamossor


andra nördsyskonsomtypbaravillletaskatteriskogen


typ pojkän som alltid finns där. fast 80 mil bort.


hundar som tvingar en ut fast livet är grått både ute och inne.


sist men inte minst så har jag världens bästa mamma som låter mig bo här med mina hundar och som får lov att höra på mitt gnäll. (och jag får höra på hennes tjat...)

Så nä. Det är egentligen inte okej att vara missnöjd med livet.

Godnatt



Kommentarer
Anonym

Du glömde mig och pappa :( Fast vi kanske inte betyder så mycket....

2009-11-18 @ 08:04:38
big

menåå det är klart ni gör, bara för jag inte har bild på alla så betyder det ju inte att ni inte betyder nåt:)

2009-11-18 @ 08:40:44
mamma

Men du är ju också bäst. Kom ihåg det!

2009-11-18 @ 18:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0