3:e dagen med valp

Tjoho, igår klarade vi hela dagen utan olyckor inomhus, och idag har det gått lika bra, hittills allafall:)
Vi åkte upp till pappa och gick ut i skogen, mamma, jag och Hima. Lyckades hitta en massa trattkantareller så nu har vi visat henne dem, det blir bra inför nästa års övning som kantarellhund!


Mamma gjorde sitt bästa för att fotografera henne, men det är nästan omöjligt att få några bra bilder, hon rör sig hela tiden... hon är ju så liten så hon snubblar mest runt mellan grenar och tuvor.


Dagens kantarellskörd!

Nu har Maria och Per-erik åkt hem till sitt och jag ska väl börja plugga inför högskoleprovet. Ångestprovet. (Egentligen skulle jag vilja börja se Gossip girl, men jag antar att jag får prioritera bort det...)
Johan kommer förbi snart och ska träffa Hima, det blir ju trevligt allafall!

Hejrå!



Kommentarer
Mamms

Viken bra bild du fick på henne då. (Jag slänger alla mina).

2009-10-18 @ 20:29:28
irene

Det låter intensivt med valp!

2009-10-19 @ 20:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0