Dan före dopparedan

Imorgon är det dags att hämta hem valpen:D:D:D:D

Så vi ska stiga upp kvart över sex och Maria är övernoga med att vi ställer alla väckarklockor. Hon har liiite mycket kontrollbehov ibland kan jag tycka. Kollar spisen minst två gånger innan vi ska gå. "Noll noll noll noll. Noll noll noll noll. Noll." För någon dag sedan skulle hon följa mig till soprummet också så jag kastade skräpet i rätt behållare.

Japp, sån är hon, imorgon ska hon allafall följa mig till Sveg, hämta lillkusinen (Boss är storkusinen, Maria har kommit på det), och sen vidare till Falun.

Godnatt!



Kommentarer
elin

va kul....ser fram emot bilder...=)kram

2009-10-15 @ 23:38:23
Johanna

Haha, vad kul att du nämnde det där med "noll noll noll noll", jag har också märkt den proceduren :)

Själv är jag besatt av att kolla att jag ställt min väckarklocka....

2009-10-16 @ 09:29:54
irene

det verkar på gränsen tycker jag. Nog räcker det med att konstatera noll fyra ggr i st f 9?

2009-10-16 @ 14:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0