Från och med tänker jag aldrig mer besöka Övik.

Jag har lyckats ta mig till Lycksele hel och hyfsat ren, men mycket fattigare:( Nog för att bensinen kostade, det hade jag ju räknat med, men att åka på en parkeringsbäter i Övik hade jag aldrig ens tänkt på. 600 kostar det att råka parkera bilen på fel sida av gatan där bussarna ska parkera. I 20 minuter. Skitstad.
Men för att vända på steken och tänka positivt så krockade jag inte med de fyra älgarna som korsade vägen i mörkret.
Pengar är bara saker. Saker är bara saker. Och jag lever.

Imorgon ska jag jobba och sen på dejt. Yesbox:)



Helena försöker sig på att berätta om något viktigt. Katarina och Martina är inte intresserade.
Gonatt



Kommentarer
mammselen

Nä, de anstränger sig bara för att se vackra ut. Det behöver de inte. De är det ändå.

2009-10-09 @ 17:08:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0