Mardröm

Inatt drömde jag att jag var med Maria och hennes Johanna i ett spökhus. Katarina var också där och låg och sov i ett av rummen. Sen visade det sig att hon hade dött. Jag ville gå in till henne men det var en massa spökdamer i mörka långklänningar i vägen så jag vågade inte det. Jag var jätterädd och jätteledsen. Jag hatar att drömma att nån av syskonen dör, jag blir alltid så ledsen att jag håller på att gråta ihjäl mig i drömmen.
Jag vaknade allafall till slut, efter att Katarina själv kom ut som spöke och bekräftade att hon hade dött tror jag.
Vågade knappt röra mig i sängen eftersom jag fortfarande var rädd för alla eventuella spöken i lägenheten. Sen kollade jag telefonen och läste ett gull-sms som Fredrik skickat under natten så då mådde jag lite bättre.

Sen var jag ute och reste i Norges vackra natur men det är en annan historia det.



Kommentarer
mamma

Usch. Sån´t vill man inte drömma. Bort, bort, bort...

2009-10-27 @ 20:49:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0