Rutin rutin

Nu har jag precis ätit en stor tallrik havregröt med linfrö och kruskakli. Proppmätt.
Det blir som vanligt en dag med plugg och rastning av hundarna. Livet ser ut så tills jag har skrivit provet på lördag, därefter åker jag till Norge i en vecka och jobbar hos familjen. Hima ska med så klart:)
Hon gör små framsteg varje dag, idag på morgonpromenaden har vi försökt träna att inte springa efter andra människor. Det gick ganska bra, och koppelträningen går också jättebra, fast mest är hon lös och stör Boss i sitt nosande. Igår sa han åt henne på skarpen och jag vet inte om han bet till henne (annars har han mest morrat lite), då blev hon livrädd och gömde sig bakom mig och skrek i högan sky. Haha, så kan det gå...
Man kan ju förstå att han bli trött på henne ibland:



Kommentarer
helena

tur att det finns djur som kan förgylla ens tråkiga vardag!

2009-10-20 @ 12:02:43
helena

tur att det finns djur som kan förgylla ens tråkiga vardag!

2009-10-20 @ 12:02:56
mams

Nu sade du ett sant ord, Helena.

2009-10-20 @ 18:48:50
irene

Hahahaha den snälle Boss kan tydligen tända till?! DÅ är hon antagligen väldigt påfrestande.

2009-10-20 @ 20:08:42
Emma

sötisar! Nog för att stellan håller på att förvandla mig till nån slags djurvän, men man kan ha roligt utan djur, också!kram

2009-10-21 @ 23:20:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0