Sovmorgon tack

Imorse skulle Hima ut klockan 5. Och klockan 7. Då gav jag upp och började dagen jag också. Nu är jag väldigt trött. Idag har Boss och hon nästan lekt. Hon kan reta gallfeber på Boss när hon springer efter honom, han får säga till henne hela tiden. Sedan fick jag Boss på bushumör så han försökte leka med Hima, men då blev hon helt paralyserad/förvånad och vågade inte röra sig ur fläcken:)

Men hon har provat åka bil i sin bur idag också, det gillades inte. Hon gnällde, mådde illa och spydde, så jag vet inte riktigt hur vi ska göra med det. Det gick ju bra att åka bil i någons famn.

Nu ska hon få mat och sen kissa en sista gång...

gonatt



Kommentarer
irene

hahahaha, så är det att vara småbarnsförälder :)

Jag tror att hon stressade upp sig så att hon spydde. Prova med att inte ge mat ett tag innan ni ska åka nästa gång kanske det går bättre.

2009-10-18 @ 18:38:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0