En bra dag på jobbet

Inför helgen har jag bytt arbetsplats för att de hade personalbrist där jag är nu. Det känns jättekul med lite miljöombyte så jag är nöjd och glad för det. Jag har löst veckan också så att jag kan vara uppe i Luleå en hel vecka. Lovely! Dessutom tog jag på mig 4 dagar i oktober som kommer att ge mig 3500 efter skatt. Det enda som oroar mig just nu är att magen är sådär uppsvälld och konstig som den var sist jag var sjuk. Förhoppningsvis är den bara lite gasfylld, men jag försöker tänka dit en massa ljus för säkerhets skull.

Har hyrt en shopaholics bekännelser inför morgondagens arbetspass:)



Kommentarer
irene

fin bild på Boss i spenaten

2009-09-11 @ 19:14:31
emma

"med activia förbättrar du en långsam matsmältningsprocess och förhindrar uppblåst mage" "jag tar nu activia varje morgon och det känns redan bättre, blåbär är min favorit" haha,såg precis den reklamen när jag läste din blogg!!kram

2009-09-17 @ 22:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0