Ett dygn till.

Imorgon klockan halv ett på natten så kommer jag fram till Luleå. Jag längtar ja. Sen får jag vara där i en hel vecka. (Om det nu inte skulle dyka upp någon gratis resa hem till Falun på onsdag. Jag tror inte det...)

Idag har jag köpt godis och jag klarade budgeten med 50 öre! Jag och Freddan har kommit överrens om att jag ska sluta köpa godis, förutom på lördagar då jag får handla för 20 kronor. Han måste i sin tur sluta köpa snabbmat, förutom en gång i veckan. Vi spara pengar till Venezuela liksom:P

Nu är planen att gå ut med hundarna, besöka min kära moster och sedan koka lingonsylt.
Hejhopp!


imorgon imorgon imorgon:):):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0