Falubo på obestämd framtid.

Idag fick jag antagningsbesked till en genuskurs på Högskolan Dalarna. Det var ett ganska intensivt schema och jag kunde inte närvara på ca en tredjedel av kurstillfällen så jag har skrivit och frågat om jag kan ta den på distans istället. Jag kan inte vara borta så mycket med lilla hundvalpen heller så där i början.
För övrigt tycker jag att Högskolan Dalarna är det tråkigaste stället i världen. Där är det så tyst på biblioteket så man knappt vågar andas och caféterian är tråkig. Jag kommer defenitivt att sakna ltu.

Jag kom in på en annan kurs också, Människan och rovdjuren. Den är nätbaserad så det är ju lugnt, varenda onsdag, kvällstid fram till sommaren tror jag den sträcker sig. Jag måste bara få igång alla funktioner på datorn så jag kan hänga med på lektionerna.

Om några veckor ska jag bekanta mig med ytterligare en högskola, nämligen Gävle. Men där är ju brorsan så han får hjälpa mig.

Kolla kolla vilka möjligheter det finns här i livet, man kan göra vad man vill nästan. Förutom att flytta till Luleå som jag egentligen skulle ha gjort och som jag egentligen vill.
MEN SÅ ÄRE NÄR MAN BLIR DUMPAD, man kan göra en massa annat istället.

Åhh.



Kommentarer
mammselen

Du är välkommen till Falun. Det ska bli roligt att få rå om dig OCH hundarna.

Grattis! till kurserna.

Puss och kram.

2009-09-28 @ 18:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0