kachiing!

Idag fick jag lön. Å vad gott det känns, det ska nog gå vägen med resepengar och allt ändå.
Ska ner på stan snart och reklamera skor, de har gått sönder i sulan plus att de läcker in vatten. Jag kan alltså inte ens gå på blöt asfalt. Så jag hoppas att de är medgörliga!
Efter det ska jag gå till stället jag alltid längtar till när jag är i Luleå, Unik! Dricka irish-latte och plugga, det är så mysigt och bra och härligt. Fastän det innefattar plugg:)´

Igår skulle jag börja på en gospelkör tänkte jag. Men det tog emot kan jag lova, eftersom jag måste gå dit helt själv och utelämnad till alla människor som ska granska en. Så känns det allafall, jag är ju inget socialt geni om man säger så. Allafall så gick jag dit ändå eftersom det är sånt jag måste göra eller så kan jag stänga in mig någonstans och aldrig göra saker jag tycker är kul för att jag inte vågar. Men körledaren var sjuk! De fick min mailadress allafall och jag ska försöka gå dit om 3 veckor istället. När jag är här nästa gång.
Kom hem och intog soffläge med Fredrik med te och mackor, sen såg vi två avsnitt av True Blood. Det var bra det med.


Solen lyser och det ska tydligen bli uppåt 20 grader idag, livet är bra härligt ibland!



Kommentarer
mamma

Kul med gospelkör. Lycka till nästa gång.

2009-09-15 @ 21:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0