The time is now

Nu ska jag skriva här igen så lilla mamma slipper bli ledsen varje gång hon går in på min blogg. Just nu mår jag okej. Det gäller att ta vara på detta sinnesläge eftersom att jag vet att jag kan vakna imorgon och känna hur ångesten och saknaden skär i bröstet.

Jag spånar på framtiden också. Det är ett bra tecken. Jag har två alternativ för hösten. Följa med Kejtan och kexet på seglatsen mellan Grekland och Sverige, eller att skaffa mig en hundvalp. Jag har redan kontakt med säljaren för tikvalpen som är en blandning mellan irländsk setter och flatcoated retriever.



Jag skulle nog må bra av att engagera mig i något annat än alla tankar på hur mycket jag saknar honom.



Kommentarer
mammselen

Så där ja. Nu är jag glad igen ;D



2009-09-21 @ 22:21:05
Kate

Men så bra, jag har bakat en blåbärspaj som inte blev bra, snart ska jag gå till pappa, jej! Nu pratar jag med dig, haha! Äre Joel som är kexet eller?

2009-09-22 @ 12:35:56
irene

HEjja!!

2009-09-22 @ 14:51:17
elin

du kommer att klara dig!!

mörkret är bara endel av dagen!

kram kram

2009-09-22 @ 22:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0