Bara jag och Helmert kvar då

Nu har de flesta åkt från Falun. Maria tog Boss med sig för han ska upp till Sundsvall och husse. Helena hjälper mamma med datorn och Hima springer omkring och är glad som vanligt. Jag åker till Lycksele på onsdag och innan dess ska jag försöka ordna med min utrustning till tävlingen.
Idag har jag åkt fem mil och efter det var jag ganska död. Det tog nästa fyra timmar. Så långt har jag aldrig åkt på en och samma gång förut, och värre blir det ju. Men kroppen kändes ganska okej. Lite ont i ena hålfoten, och ryggen var trött men annars gick det bra. Armarna kändes pigga så om benen lägger av får jag väl staka mig fram då.
Maria och hennes pojkvän har vart här och fikat, det var trevligt. Nu ska jag köra upp pappas bil till Sjulsarvet och sen blir det en promenad ner till mamma igen. Ikväll ska jag bara mysa och verkligen känna att jag har gjort mig förtjänt av det. Och äta pasta. Pasta hela veckan!

Ciao!



Jag har inga skidbilder, det blir söderhavskänsla istället:P


Kommentarer
mamma

jättebra bild. Bra fotograf och bra modell. Och motiv i övrigt.

2010-04-05 @ 18:30:45
irene

Jaha, till Lycksele?

2010-04-05 @ 19:59:47
Big

ja, jag börjar jobba på söndag

2010-04-05 @ 20:28:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0