En kär vän

Fick precis veta att jag ska få träffa en underbar människa i veckan. Underbart! Dessutom får jag träffa Pricken på onsdag:)
Jag är sjukt trött, har vart som en zombie hela dagen. Tänkte åka långt idag men det var så himla varmt att skidorna riktigt sög fast i spåren. Det blev bara 2,6 mil, men jag ska ta nya tag imorgon. Klockan halv åtta hoppas jag på att vara ute i spåret.
Igår var jag, systrarna och Mamma på puben. Märk väl, pub, inte krog. Det var jättetrevligt men någon karl åt mamma blev det tyvärr inte.

Nej nu måste vi nog åka upp till Sjulsarvet innan jag somnar här vid mammas köksbord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0