Hotellet för första gången på evigheter

Igår hade jag fest i mitt fina hus;) Hehe, fast jag frågade om lov först... Vi gick på hotellet och dansade till de låtar vi kände igen. Det var ganska skoj, roligast var det kanske att bråka med Johan, feministen;)

Men jag längtar till midsommar nu för då har Frida och Johan inflyttningsfest! wee vad kul! Hoppas bara man är ledig.

Idag äter jag mest. Godis, chips, b&j-glass, beasås, revbensspjäll, ost, kex och vindruvor. Så himla gott. Tyvärr så påminner detta mig om att jag borde börja träna så jag kan behålla kroppen till sommaren.

Idag ska jag och hundarna promenera till Dollarstore tror jag. Härligt väder ute. Igår var vi förresten ute i skogen, jag, Martina, Irene, Hima, Geri, Julius, Ada och Sasha. Det var helt underbart, vi låg och solade på ett liggunderlag (barmark!) medan hundarna pysslade på med sitt. Lovely.

Fredrik har lånat min kamera om jag nu inte skrivit det redan så jag har inga nya bilder att bju på.



Snyggmaria ska förstöra mina bilder...


Kommentarer
Freddan

massor med kort i den nu:)

2010-04-26 @ 17:29:41
Frida

Ja, hoppas du e ledig för midsommar -> då blire skoj! =)

2010-04-27 @ 20:53:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0