Jobb!

Har jobbat hela dagen och ska så göra hela helgen. Har passen 10.30-21 bägge dagarna så det blir inte mycket tid över för annat. Men jag var duktig och sprang en mil innan jobbet imorse. Fast åhh vet inte hur jag ska lyckas hålla ihop träningen nu. Jag vill inte bara döda formen jag är i nu, men hur kul är det att träna i Lycksele då?? Jag hoppas min chef vill bidra till lite friskvårdpengar. Tänk vad de skulle tjäna på det, blir aldrig sjuk när jag är i träning. (peppar peppar...) Har inte vart förkyld på hela vintern:))

Nu är Freddan i sydafrika och njuter av en värme som liknar svensk högsommar. Härligt för han:) Jag är glad om vulkanen slutar trilskas lagom tills han ska flyga hem iallfall. Men den lär ju ha slutat om två veckor va...

Nu sova.


Skidbild från i påskas som jag snott av Kejtan. Maria, jag och snyggperk!


Kommentarer
mamma

Heja på!

Det är bara att hålla ut och hålla i träningen, hur tråkigt det än må kännas...

Som du vet så går det upp och ner, och att springa är väl inte så dumt. Kan du ta Hima med dig? Hon behöver ju också massor av rörelse i sin kropp.

Själv ska jag vara med i en stegtävling igen. Börjar på måndag. Ska ta det lagom allvarligt... vill ju inte gå så många steg så jag får ont i knäna igen.

2010-04-17 @ 08:17:15
big

nej ta det med måtta!!

2010-04-17 @ 09:54:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0