Nu är jag "hemma"

Så är man bosatt i ny stad igen. Idag har jag och Freddan vart på stan och köpt energi-bars och lite annat smått och gott inför tävlingen. Vi har dock inte åkt nå skidor... imorgon far vi upp till Umfors och sover där en natt innan det är dags. Jag vill helst inte tänka på det för då blir jag nervös. Det SKA ju bara vara en kul grej. Men som inbiten tävlingsmänniska är det lite svårt att tänka så.

Jag måste gå och plugga nu. Har en liten dipp när det gäller skolan. Eller det mesta. Har inte kontroll. Men det löööser sig väl?


Kommentarer
helena

klart det gör. Du är ju inte dum i huvet som jag =)

2010-04-08 @ 22:22:44
big

ojdå, äre så allvarligt för dig helmert?!

2010-04-08 @ 22:52:43
mamma

Lycka till, båda två. Hoppas att det blir en fin tur.

2010-04-09 @ 08:46:09
mamma igen

Hon skojar bara. Hon är inte alls dum i huvudet. :)

2010-04-09 @ 08:46:58
mamma igen igen

Inte så mycket i alla fall ;)

2010-04-09 @ 08:47:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0